Siemka, jestem początkującym jeśli chodzi o freestyle i muszę powiedzieć , że to chyba mój 2 DISS jaki zrobiłem oceniajcie (to jest 100% FREESTLYE pisany przy bicie)
Dobra, gdy mam majka w ręce wszystko jest jasne
mój przeciwnik będzie miał za jakąś sekunde kastracje.
Każdy może mnie nienawidzić ale połowa przyzna mi racje.
Połowa nie wie o czym mówie, ale sie tym specjalnie nie przejmuje.
Więc wyciągnij z tego ziomuś wnioski, i nie mów skąd pochodzę.
Bo ja nie pochodzę z żadnej wioski , i taka jest prawda.
A ty wcale nie jesteś taki Boski, tak naprawdę
lepiej by tu od ciebie wypadł MALINOWSKI.
Miałem nie jechać ale jade bo to już mi się wcisneło w krew.
Więc lepiej ziomuś nie mów, że mnie pogieło.
blablablablabla, skończ pierdolić , to się kupy nie trzyma,
wiadomo cały widownia zaraz ucieknie bo nie wytrzyma.
Jak masz majka w ręku zastanawiam się co ich tu trzyma?
PRZYSZLI CHYBA TWÓJ KABARET Obejrzeć, do tego seansu
powiedzieneć założyć lepszy beret, wiadomo wale czasami bez sensu.
Ale mam głos ulicy i nikt mnie nie okłamie, że jak na pierwszy raz jestem hujowy.
Bo ja chcę na tej scenie być surowo traktowany, wiadomo ja nie jestem Jechowy.
A i jeszcze jedno ziomuś każdy od dawna wie, że na oczy nie widziałes pochwy.
Nie chcę już mi się pisać bo i powiem to wam wszystkim szczerze, że to ja go uczyłem
jeździć na ROWERZE!
Nie no, aż Ci jebnę warna, bo tak nieogarniętego człowieka nie widziałem od dawna.
Trzy proste punkty, których nie potrafisz zrozumieć:
Cytat:
1) Zanim przystąpisz do założenia tematu w tym dziale, weź pod uwagę fakt, żeby wpisać w nazwie tematu konkretnie określony tytuł, który bezpośrednio nawiązuje do napisanego tekstu. Zabrania się wpisywania w nazwie, jak i zarazem w opisie tematu określeń pokroju:
"Spontan, coś nowego, oceń, sprawdź etc".
2) Tytuł nie powinien zawierać w całości dużych liter. Natomiast należałoby go zacząć dużą literą.